Ibland upptäcker man något fel på den produkt man köpt. Vi vill alltid att våra kunder ska ha en positiv köpupplevelse och vill så klart åtgärda sådant på smidigaste sätt.
Det första steget är att ta kontakt med oss, vilket du enklast gör via e-post på kontakt@kraenku.se. På detta sätt kommer du få kontakt med den som är mest lämpad att hantera ditt ärende. Och vi har också möjlighet att vidta åtgärder direkt, t ex att kontakta en av våra leverantörer om det skulle behövas.
Då vi säljer mycket ätbara produkter är det värt att komma ihåg att smak är något mycket individuellt. Produkter som är i gott skick men inte passar någons smak kan vi inte reklamera. När det gäller våra egna teblandningar är detta också levande produkter som förändras i smak under årens gång. Mer detaljer om det kan du läsa här.
Skulle det bli nödvändigt att du skickar din vara till oss (efter att vi efterfrågat det) så gör du det på följande adress:
Kränku Te & Kaffe AB
S:t Pers gränd 5
621 57 Visby
Inkludera dina kontaktuppgifter i paketet så som namn, adress, mobilnummer och e-postadress.