Om du fått e-post från oss att din beställning är på väg brukar det dröja högst några dagar innan det når ditt ombud. Vid hemleverans brukar det ta lite längre tid. Du kan läsa mera under respektive leveransmetod.
Så snart paketet påbörjat sin resan får du e-post med Transportavisering från Kränku Te & Kaffe AB innehållande en länk där du kan spåra ditt paket.
Det är är också möjligt att spåra ditt paket hos Schenker. Välj Avsändarens referens och ange K följt av din beställnings id som sökvärde.
Så snart ombudet tagit emot och registrerat ditt paket går det ut en SMS-avi till det mobilnummer du uppgav vid beställningstillfället. Efter ca en vecka skickas även en brevpåminnelse ut till din adress.
Om du inte hämtar ut ditt paket inom två veckor skickas det i retur till oss.
Är du förhindrad att hämta ut ditt paket i tid så finns möjligheten att skicka ett bud. Både budet och din legitimation måste då uppvisas.
Efter ditt paket lämnat oss har vi tyvärr inte möjlighet att ändra mottagare, ombud eller annat.
Vid hemleverans kommer du kontaktas för att bestämma ett tidsintervall för din leverans.